توليد 50 هزار دستگاه رانا کم مصرف در سال جاري
 

ايران خودرو توليد و عرضه 50 هزار دستگاه خودرو رانا در سال جاري با موتورکم مصرف tu5 را برنامه ريزي کرده است. فرشيد افتخاري - معاون نيرو محرکه ایران خودرو، با بيان مطلب بالا گفت: اين شرکت با هدف کاهش مصرف سوخت در قواي محرکه محصولات خود، تا پايان امسال، برنامه توليد 170هزار دستگاه موتور ملي را در دستور کار دارد.
وي با بيان اين‌كه اين رقم در سال گذشته تنها 70هزار دستگاه بود، تاکيد کرد: 70 درصد اين موتورها پايه گازسوز است بر روي پژو405 و سمند نصب مي‌شود.
به گفته او موتور tu5 از موتورهاي کم مصرف ايران خودروست که به ميزان 90 درصد ساخت داخل شده که اين روند رو به افزایش است. وي تاکيد کرد: تلاش هايي صورت گرفته تا 10 درصد باقي مانده قطعات اين موتور نيز داخلي سازي شود و همکاري هاي بسيار خوبي از سوي شرکت هاي قطعه‌سازي با ايران خودرو در اين خصوص در حال انجام است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 409
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 409
بازدید ماه : 13337
بازدید کل : 463051
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2